نوشته شده توسط : ادمین

رستوران ایتالیایی کوکوبانا | Kokobana کیش

در بین رستوران های جزیره کیش که خیلی هم زیاد هستن، یه رستوران ایتالیایی خوب قرار داره که مالکش یکی از بازیگران ایرانی یعنی خانم روناک یونسی هستن. «رستوران ایتالیایی کوکوبانا» فقط پیتزا نداره و انواع ساندویچ هم در منوش هست به علاوه این که به صورت کافی شاپ هم عمل می کنه و می تونین در کنار غذاتون نوشیدنی هم سفارش بدین.تور کیش هتل داریوش

 کافه رستوران سیرنگ کیش

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد محیط رستوران بسیار زیبا و شیک کیفیت غذاهای عالی و قیمت آنهای مناسب است همچنین شما گردشگرانتور کیش خرداد 95 می توانید در این مکان آرام و زیبا از منوی کافی شاپ نیز استفاده نمایید و در هنگام سرو غذا یا چای خود به صدای دل انگیز موسیقی زنده گوش فرا دهید .تور کیش هتل ترنج

 

رستوران جمیل کیش 

رستوران جمیل واقع در جاده جهان ، بین کلبه هور و کشتی یونانی  دارای ظرفیت 200 نفر و با موقعیت مکانی بسیار عالی و دنج با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی  برای گردشگران تور کیش 95 که  به دنبال سکوت و آرامش می باشند بسیار مناسب است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازارهای کیش

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... برای مسافران تور لحظه آخری کیش مشغول به فعالیت هستند . در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در تور کیش داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار در تور کیش بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 

 

 

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره در تور کیش قرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ در تور کیش به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را در تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ برای مسافران تور کیش وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران های خوب کیش

 

 

رستوران شاندیز صفدری در کیش در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگران تور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش تابستان 95 در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه برای مسافران تور کیش کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی در تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

كشتي يوناني کیش كشتي عظيم الجثه اي است كه در نوار غربي و در نزديكي ساحل جزيره زيباي كيش به گل نشسته است و موسوم به كشتي يوناني است.آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر در تور کیش اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است و براي همين، هر روزه گردشگران تور کیش را به خود جذب مي كند . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی در تور کیش است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز در تور کیش میپردازند.كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای کیش

 

 

هتل فانوس کیش از هتلهای سه ستاره محبوب کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد . اگر شما به دنبال یک هتل مناسب و ارزان و ارایه بهترین خدمات توریستی در تور کیش خرداد 95 هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد .هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد.

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی تور کیش که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند در تور کیش از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که در تور کیش قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل در تور کیش شامل:

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بهار 95 بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را در تور کیش ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها برای مسافرین تور کیش وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای معروف در کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف در تور کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور برای مسافران تور کیش بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور لحظه آخری کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران تور کیش خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل در تور کیش به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه در تور کیش زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها در تور کیش 95 وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنیهای معروف کیش

 

پارک شهر کیش ،یک مکان مفرح مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در تور کیش می باشد.در این پارک علاوه بر فضای سبز و چمن ها، دریاچه مصنوعی ،فضای ورزش،پیست دوچرخه و اسکیت ،آب نما و میدان گل ،فضاسازی مناسبی برای استفاده از معلولان نیز در تور کیش اردیبهشت 95 در نظر گرفته شده است.می توان گفت که 45 درصد از این پارک، فضای سبز است و از گیاهانی که با آب و هوای کیش سازگاری دارند و همچنین از مبلمان های شکیل و زیبا استفاده شده است و دیوارهای کناری پارک با طرح هایی از هنرمندان نقاش کیش مزین شده است.همچنین در این پارک برای رفاه و آسایش مسافران آلاچیق هایی تعبیه شده است که مسافران تور کیش می توانند در آنها اسکان داشته باشند و از اوقات خود درتور کیش لذت ببرند.

دریاچه مصنوعی در این پارک شهر ،اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالی وجود دارد، تا خانواده ها در فضایی آرام در تور کیش به تفریح بپردازند.برخی از فضاهای این پارک از جمله محوطه ی بازی کودکان ،طوری طراحی شده است که در فصل تابستان دارای سقف می باشد و مردم می توانند در تور کیش از این فضاهای بازی در ایام گرم سال هم استفاده کنند.

 

 

 

 

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان در تور کیش تعطیلات بهار 95 مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.گردشگران تور کیش مي توانند پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي در فصل ياد شده و عمدتا در هنگام تاريكي شب، از تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس در تور کیش لذت ببرند كه خاطره اي ماندگار خواهد بود.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى به مسافران تور کیش :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها در تور کیش خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها در تور کیش خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای معروف کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور لحظه آخری کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز برای مسافران تور کیش در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران برای مسافران تور کیش شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب در تور کیش با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران توتی فروتی کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تفریحات معروف در کیش

 

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در تور کیش بهار 95  پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با وسایل مختلف می باشد. از جدیدترین وسایل پروازی پرواز با جايروكوپتر است که یکی‌ از جدید‌ترین و پر طرفدار ترین  تفریحات تور کیش بشمار میرودجایروکوپتر یک وسیله هواپیمایی است که شبیه هلیکوپتر می‌باشد ولی‌  مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما می باشد كه به گردشگران تور کیش كمك مي كند در فضايي امن وآرام ، حركت درآسمان برفراز خليج فارس را تجربه وجزيره مرجاني كيش را از منظري متفاوت در تور کیش تماشا كنند.این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد.

 

 

 

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش 95 می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها در تور کیش فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف در تور کیش تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش ، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را در تور کیش داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکی از رستوران های زیبای جزیره کیش است که دارای محیطی مجلل و شیک می باشد فضای این رستوران کاملا آرام و دلنواز می باشد این رستوران دارای کیفیت غذای بالا و فیمت مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 می توانند لحظات رومانتیکی را در این رستوران سپری نمایند.

 

 


رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.تور کیش 95

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگران تور کیش 95 به ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.


رستوران میر مهنا کیش

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و مجلل می باشد که در آن همیشه موسیقی شاد و زنده پخش می شود در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.قیمت و کیفیت غذاها بسیار مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 اوفات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیش 95برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

 


قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز نوزده اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه اردیبهشت 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 25 اردیبهشت 95 بهار 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش بازارچه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیشبسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش 95 عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافرانتور کیش 95عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.تور کیش اردیبهشت 95


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . تور کیش خرداد 95این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش اردیبهشت 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پادنا کیش

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما درتور کیش خرداد 95 سری هم به این بازار بزنید.


تور دقیقه نود کیش

تور کیش از شیراز

تور کیش از مشهد

تور کیش از اصفهان

تور کیش خرداد 95

تور کیش هتل ترنج

تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید در کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.تور کیش اردیبهشت 95مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل داریوش کیش 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش 95 این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش هتل داریوشعزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ،تور کیش 95 سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش خرداد 95 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، تور کیش 95خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال.
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي.تور کیش خرداد 95.

گردشگران تور کیش هتل شایگان لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزمو مندیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.تور کیش خرداد 95

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافرانتور کیش خرداد 95  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پلاژ آقایان در کیش

پلاژ آقایان در کیش از جاذبه های گردشگری توریست پسند می باشد که از مجموعه تفریحی و ورزشی در جزیره می باشد که همه ی گردشگران آن را می شناسند. این مکان در بخشی از سواحل شرقی کیش برای شنا مخصوص آقایان در نظر گرفته شده است. از هتل های نزذیک به این مجموعه هتل پارمیس و هلیا و اسپادانا و آنا می باشد که مسافران تور کیش با اقانت در این هتل های ذکر شده به آسانی می توانند به پلاژ آقایان در کیش دسترسی داشته باشند.از امکانات مخصوص این مجموعه می توان زمین های بازی ، دوش های آب شیرین ، قایقرانی ، ماساژ و نماز خانه و . . . را نام برد.

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش جز پارک های شناخته شده در جزیره زیبای کیش می باشد ، وقتی شما به کرانه شرقی سواحل کیش بروید از دور مجسمه ای قابل مشاهده است که این مجسمه نماد و سنبلی از مردم بومی و ساحل نشین کیش می باشد . این مسجمه 12 متر ارتفاع دارد که ابهت و شگفتی خاصی دارد که چشم هر گردشگر تور کیش را به سمت خود جلب می کند.مساحتی که برای این پارک در نظر گرفته اند 4 هزار متر مربع می باشد و در این پارک 2 آب نما به وسله یک جوی آب به هم وصل شده اند. قابل ذکر است که این مجسمه بزرگترین مسجمه فیگوراتیو کشور می باشد و زیبایی خاصی به پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش داده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کیبل اسکی در کیش از ورزش های آبی و هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش می باشد که بزرگترین کیبل اسکی جهان و اولین مجموعه کیبل اسکی در خاورمیانه می باشد. شما می توانید با سرعت 28 تا 62 کیلومتر بر ساعت بر روی کیبل اسکی به طول 860 متر و عرض 160 متر این تفریح را انجام دهید . این مجموعه به طور همزمان می تواند به 12 نفر از گردشگران تور کیش نوروز 95 سرویس ارائه کند. این مجموعه مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی می باشد. استفاده از این مجموعه بدون محدودیت سنی می باشد و همه افراد حرفه ای و غیر حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند.


شاتل سواری در کیش از تفریحات جذاب و پرطرفدار در جزیره کیش می باشد ، این تفریح آبی به این صورت است که شما سوار بر تیوب به وسیله قایق های تندرو بر روی آب کشیده می شوید که هیجانی وصف ناپذیر را به همراه دارد.البته قابل ذکر است که شما گردشگران تور کیش فروردین 95 در هنگام شاتل سواری باید نکاتی را رعایت کنید که در هنگام سوار شدن به شما ذکر میشود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دوچرخه سواری در کیش از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش فروردین 95 برای دوچرخه سواری در کیش می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دوچرخه سواری در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . تور کیش 95 نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش تعطیلات بهمن 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تورکیش رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

 

مطاللب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش با قیمت ارزان,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پروازهای تفریحی کیش

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافرانتور کیش بهار 95 که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان تور کیش نوروز 95 به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافرانتور کیش فروردین 95 با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.


پروازهای تفریحی کیش

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای تفریحی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

باغ راه ایرانی

 

باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش اسفند 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش فروردین 95 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش بهار 95 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ راه ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 1395به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگرانتور کیش زمستان 94دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران

تور کیش اسفند 94غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ


هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش نوروز 1395می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است .تور کیش نوروز 1395از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.

 

 


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد .تور کیش زمستان 94این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.

 

 


بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است .تور کیش اسفند 94در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود .

 

 


بازار مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید یکی از مراکز بزرگ و مدرن جزیره کیش میباشد. این بازار بزرگ در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است . این بازار  در سال 1379 بنا شده است .تور کیش بهمن 94در این مرکز تجاری کیش اکثر برندهای معروف وجود دارد که شامل 479 واحد تجاری است. قیمت اجناس در این مرکز بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد .

 


مرکز تجاری سارینا 1 کیش

مرکز تجاری سارینا مجتمع بزرگی است که یکی از معتبر ترین شرکتهای خصوصی کیش ساخته شده است. این مجتمع بزرگ شامل 10 طبقه است که اداری و خدماتی است.تور کیش زمستان 94این مجتمع به سبک کلاسیک و با سنگهای حجاری و تراورتن آنتیک دیزاین و ساخته شده . این مجتمع شامل 218 واحد اداری و نمایشگاهی است.

 


مرکز تجاری سارینا 2 کیش

 مرکز تجاری سارینا دو در فضایی عالی و در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  در میدان امیر کبیر  جزیره کیش ساخته شده است . این مرکز مانند بناهای باستانی و تاریخی ایران مانند پل خواجو ، قلعه فلک الافلاک ، قلعه الموت قزوین ، 33 پل ، مسجد امام اصفهان و حافظیه شیراز طراحی و ساخته شده .تور کیش نوروز 1395این مرکز تجاری بزرگ دارای 850 واحد تجاری میباشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای لوکس در کیش

 

 

در تور کیش تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل سه ستاره تاپ پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی در تور کیش کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را در تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور در تور کیش تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

هتل 4 ستاره بزرگ ارم در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد که نزد مسافران تور کیش بسیار طرفدار دارد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان در تور کیش نوروز 95 از آبنمای سرامیکی آن برای شنا استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) را برای مسافران تور کیش دارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل در تور کیش به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای لوکس در کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مکانهای تفریحی در کیش

جاده دنیا کیش از زیباترین مناطق دیدنی کیش می باشد که دور تا دور جزیره را احاطه کرده و دارای منظره بی نظیری از دریای نیلگون همیشه خلیج فارس و سواحل آن است. همچنین گردشگران عزیز تور کیش می توانند در این جاده زیبا گیاهان متنوع و سرسبز و حیوانات گوناگونی را در تور کیش نوروز 95 مشاهده کنند و از دیدن این مناظر طبیعی نهایت لذت را ببرند. تمام پهنای جزیره کیش را در این جاده می توان نظاره گر بود و از دیدن سواحل نقره ای و تمیز جزیره لذت کافی را در تور کیش برد. در حقیقت جاده دنیا کیش مانند یک حلقه نگین بی نظیر و فوق العاده جزیره کیش را در بر گرفته است.

ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید در تور کیش عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را در تور کیش رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

 

 

 

پارک شهر کیش ،یک مکان مفرح مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در تور کیش می باشد.در این پارک علاوه بر فضای سبز و چمن ها، دریاچه مصنوعی ،فضای ورزش،پیست دوچرخه و اسکیت ،آب نما و میدان گل ،فضاسازی مناسبی برای استفاده از معلولان نیز در تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است.می توان گفت که 45 درصد از این پارک، فضای سبز است و از گیاهانی که با آب و هوای کیش سازگاری دارند و همچنین از مبلمان های شکیل و زیبا استفاده شده است و دیوارهای کناری پارک با طرح هایی از هنرمندان نقاش کیش مزین شده است.همچنین در این پارک برای رفاه و آسایش مسافران تور کیش آلاچیق هایی تعبیه شده است که مسافران تور کیش می توانند در آنها اسکان داشته باشند و از اوقات خود لذت ببرند.

دریاچه مصنوعی در این پارک شهر ،اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالی وجود دارد، تا خانواده ها در فضایی آرام در تور کیش به تفریح بپردازند.برخی از فضاهای این پارک از جمله محوطه ی بازی کودکان ،طوری طراحی شده است که در فصل تابستان دارای سقف می باشد و مردم می توانند در تور کیش از این فضاهای بازی در ایام گرم سال هم استفاده کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تفریحی در کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش 95 می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش بهمن 94می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شهر باستانی حریره کیش

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد که برای مسافران تور کیش دی 94 بسیار مهم می باشد . خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگران تور کیش زمستان 94 در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

شهر باستانی حریره کیش

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی حریره کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

قایق های کف شیشه ای کیش

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور کیش تعطیلات بهمن 94 فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

قایق های کف شیشه ای کیش

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردشگران عزیز تور کیش دی 94 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر شما تور کیش تعطیلات دی 94 علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

قایق های کف شیشه ای کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شهر زیرزمینی کاریز کیش

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور کیش زمستان 94  قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... جذاب برای تور کیش دی 94 می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران عزیز تور کیش بهمن 94 بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر زیرزمینی کاریز کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

قایقهای کف شیشه ای کیش

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود.مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند  .  قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.در تور کیش نوروز 95 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

 شهر زیر زمینی کاریز کیش

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 قنات کیش تقریبا 2500 سال قدمت دارد و برای ساکنین جزیره زیبای کیش منبعی برای آب شیرین بوده است ، به علت عمیق بودن چاه‌ و بلند بودن رشته قنات نسبت به قنات‌های دیگر مناطق ایران قابل مقایسه نیست، و به خاطر شیب كم جزیره‌ کیش ، شیوه هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر سطح زمین در جزیره كیش دارای اهمیت می باشد و در آن دوره از پیشرفته ترین شیوه براى حفر کردن قنات استفاده مى‌ کرده اند.در تور کیش نوروز 95 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید . شهر زیرزمینی غرفه های صنایع دستی زیبایی از ایران و جهان و رستورانهای سنتی جدید و سنتی , سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر دارد. سقف قنات هشت متر ارتفاع دارد که از سنگواره و صدف و مرجان ایجاد شده است و طبق نظر کارشناسان قدمت کاریز 270 تا 570 میلیون سال می باشد و اکثرشان شناسایی و دارای شناسنامه شده اند.مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند  .  عقیده کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز کیش بر این است که شهر کاریز دارای دو ویژگی است که این قنات را در لیست فهرست ابنیه های جهانی قرار می دهد. اولین ویژگی این کاریز تنها کاریز در دنیا است که به شکل مرجانی است و دومین ویژگی کاریز سقف کاریز می باشد که از صدف و مرجانهای طبیعی تشکیل شده است.در تور کیش نوروز 95 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 95

 

تور کیش زمستان 94

قایقهای کف شیشه ای کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات در کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند .مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیشداشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید.در تور کیش نوروز 95 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است.در تور کیش نوروز 95 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل سارا کیش

 

هتل آنا کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش نوروز 95

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش

 

 

خانه اعیانی کیش

 

خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش تعطیلات پاییز 94  می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی کیشدیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران تور کیش تعطیلات دی 94می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

بازار شهر چین کیش

 

 

مرکز خرید دامون کیش

 

مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94  قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

 

 

مرکز خرید دامون کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سالار کیش


هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش نورورز 95 به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد
.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش، در مرکز جزیره  کیش واقع شده و دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز شیک می باشد. این هتل دارای ۸۰ اتاق و در مجموع ۲۴۰ تخت می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره می باشند. هتل قائم کیش از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری از موقعیت خوبی برای مسافران تور کیش دی 94 برخوردار است.

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

هتل قائم کیش

لابی هتل قائم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب و 37 ویلای ساحلی می باشد که مشرف به ساحل هستند و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارند. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا قرار دارد و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر ، رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری و ...

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل تاپ رز کیش

تصویری از هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره تعطیلات کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 12 دقیقه می باشد. یکی از امکانات خوب هتل تعطیلات کیش 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها می باشد. هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد.

امکانات هتل تعطیلات کیش:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و ...

آدرس هتل تعطیلات کیش :

جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش


هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل تعطیلات کیش

تصویری از هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره تعطیلات کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش با مساحت 3850 هزار متر مربع روبروی بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این هتل در سه بلوک مجزا با مساحت هر کدام 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده که گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند. هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فصله دارد.در مقابل هتل کارتینگ اتومبیل رانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز تور کیش می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

کافی نت، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ و ...

 هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل 2 ستاره دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش


هتل تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قیمت مناسب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیهای کیش در مجموع دارای 28 اتاق می باشد که به صورت ویلایی ساخته شده اند. از خدمات ویژه این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید و فرودگاه است. نواختن موسیقی زنده از برنامه های رستوران هتل دیدنیهای کیش می باشد که یکی از جذابیت های این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل دیدنیها کیش

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ، لاندري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، خدمان خانه داري و... می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


 هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها کیش


تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش


هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار های کیش

بازار فجر کیش

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش آذر 94 معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش آذر 94 از این بازار استقبال می کنند.

 مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 94

تور کیش پاییز 94

بازار فجر کیش

بازار هایپر مارکت کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

 

هتل آنا کیش

 

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش هتلی سه ستاره است که با ویلاهای مجهز در کنار ساحل زیبای جزیره کیش همراه با موسیقی زنده در رستوران دیدنیها که بسیار معروف است که برای سرو غذا مسافران هتلهای دیگر به رستوران هتل دیدنیها جذب می کنند.در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. امکانات هتل دیدنی های کیش : یخچال، تلویزیون، رستوران، سوئیت، اینترنت، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، پارکینگ،  نمازخانه، لابی، حمل و نقل، کافی شاپ، اینترنت در لابی  می باشد . هتل دیدنی های کیش آماده ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

هتل آنا کیش

هتل دیدنی های کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث شده و شامل 4 طبقه می باشد که هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت یک تا سه خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت باعث جذب مسافران تور کیش به این هتل شده است. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش :

فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و...

نشانی هتل سان رایز کیش : جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل 3 ستاره سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره سان رایز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد