نوشته شده توسط : ادمین

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشمدر سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است. مسافران تور قشم پاییز 94 هر آنچه را که می خواهند می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.

 

 

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور لحظه آخری قشم می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تورقشم در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم, بهترین بازارهای قشم, ارزان ترین بازارهای قشم, پاساژهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور قشم هتل آرام


هتل آرام قشم از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای قشم است که متشکل از 22 اتاق می باشد. این هتل با مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی بازار ستاره کوی نور واقع شده است. خوب است مسافران تور قشم پاییز 94 بدانند که اقامت در این هتل برای کودکان زیر 3 سال به صورت رایگان می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی چون تلویزیون , یخچال , حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , مبلمان و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , لابی , اینترنت در لابی , رم سرویس و... اشاره کرد. مسافران تور قشم مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

آدرس: قشم , خ ولیعصر , جنب ساختمان مرکزی منطقه آزاد

تور قشم هتل آرام

 

تور قشم هتل آرام

 

 

 

 

تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم پاییز 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم مهر 94 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.

 

 

 

 

 

تور قشم هتل سینگو

 

هتل سینگو قشم در منطقه درگهان این جزیره واقع شده است و در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس می باشد. این هتل 3 ستاره متشکل از 65 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون , یخچال , تلفن , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. کافی شاپ و سالن صبحانه هتل در لابی آن قرار دارد که مسافران عزیز تور قشم پاییز 94 می تونند صبحانه خود را در لابی نوش جان کنند.

 

تور قشم هتل سینگو

 

از امکانات هتل سینگو می توان به رستوران , کافی شاپ , اینترنت پرسرعت در لابی , رم سرویس , تاکسی سرویس بنا به درخواست مسافران و.... اشاره کرد. علاوه بر این , هتل تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در نهایت اینکه هتل سینگو می تواند هتل مناسبی برای اقامت گردشگران عزیز تور قشم مهر 94 باشد.

 

تور قشم هتل سینگو

 

 

 

تور قشم هتل سان سیتی

هتل سان سیتی قشم از هتل های نوساز این جزیره است که در خیابان فلسطین واقع شده است. این هتل با مراکز خرید فاصله کمی دارد و تنها 5 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. اتاق های این هتل نور گیر و بزرگ هستند و برای اقامت مسافران تور قشم پاییز 94 مناسب می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به خشکشویی , رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , اینترنت وایرلس و... اشاره کرد. علاوه بر این قیمت این هتل برای گردشگرانی که می خواهند هزینه کمی داشته باشند بسیار مناسب است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل عرش مشهد

 

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تیر 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد مرداد 94  به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد تابستان 94 که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 
 

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است. مسافران عزیز  تور قشم تعطیلات خرداد 94 به هیچ وجه دیدن از این دره را از دست ندهند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دره ستارگان قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است. مسافران عزیز تور قشم تعطیلات مبعث اردیبهشت 94  می توانند در این بازار تمام آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار بین المللی ستاره قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد